Tuesday, May 5, 2009

Crap!

为什么那么粗鲁?哈!我活得不耐烦了!干纳赛……………… 已经日复一日,no no,actually 已经一年了,我不想在重复多一年啊………… 
近来发生很多事,多得我有点透不过气来。不好的事情都发生在好朋友,亲人,Pan, etc etc身上。心情都没恢复过来。今早,同事发了一封电邮,关于吉旦岛上被流放的野狗。
看完一整篇,Gloria Jeans muffin就酱喂垃圾桶了。一整天的心情,就酱泡汤了。看见那些小狗,让我想起DeDe。我要帮他们!So, 我发电邮给Sabrina,希望可以帮他们做些什么的…… 
我们身边,每一天都有不公平,残忍,不人道等的事情发生。尽力了,无愧于心。
I still believe, all dogs go to heaven =)

6 comments:

小頑童@nottyboy said...

有回應嗎?

ღ~* ٭ ViًðҐέT ٭ *~ღ said...

Yea ^^

fox said...

回应什么?

ღ~* ٭ ViًðҐέT ٭ *~ღ said...

她说如果他们需要帮助会联络我。
昨天的更新消息说,已经有专业人士向他们接触了,也收到了善心人的捐赠。但是如果他们救不出那些狗狗,再多钱都没用。
希望还赶得及……

Acidic said...

wat the hell... they juz throw the dogs in the wild... those dogs are city kind of stray dogs, dun think they can survive in jungles... so brainless =.=

ღ~* ٭ ViًðҐέT ٭ *~ღ said...

from those islanders point of view, they are suffering from the strays too.
Haiz... but definitely can't solve with that method.
Just sucks... big time.